فایل ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری

پژوهنده گرامی سلام ما را پذیرا باشید
به صفحه دانلود فایل(ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری)خوش آمدید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری}را دانلود خواهید کرد

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی






مشخصات مقاله :



عنوان انگلیسی مقاله :


Exploring the role of customer relationship

ادامه مطلب